Jaha ingen dator då

Kmr nt kunna vara inne på datorn imorrn för min cp syster tjalla att jag typ är inne på fb och bloggen hela tiden och pluggar aldrig så ingen dator för mig imorrn och kanse stäänger av min fb för en stund-.-
Är skit sur på min syster men vad kan man göra har en cp syster...
Men kan endå va inne på internet via moobilen yeeah haha^^
Fan min mamma får verkligen nt stänga av min fb hur ska jag klara mig utan den...
Har gjort färdig science läxan så nu har jag bara svenskan och so:n kvar sen är jag färdig med skiten:DD


plugg pluugg döööö håll ut i en vecka....


Kommentarer
Postat av: ammi

Snälla var me å rösta i min snopp tävling! <3

2011-02-20 @ 22:56:08
URL: http://amiofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback