Jag hatar betyg!

Har kommit hem från Täby C där jag va lite med Tove, men sen kom hennes kusin och jag ville inte störa så jag gick till min mamma som jobbar i centrumm en sen så sa hon att jag inte kunde vara där så jag gick till bussarna (som typ aldrig kom) och nu är jag hemma och har inte gjort så mycket, men senare ikväll så ska jag och Elin min syster ha lite myskväll.
Vi hade ju prov idag, och det gick jättebra när jag skrev provet jag gjorde alla G och VG men inte MVG för dom fata jag inte, men iallafall så e jag jättesur nu för jag var nästan säker på att jag skulle få VG men jag fick bara G och jag brukar vara jätte nöjd med det men jag hade ju pluggat as hårt för provet så jag blev faktiskt besviken.

Bilden från igår när vi plugga på Espresso house
Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback