Happy valentines day <3

Glad alla hjärtans dag alla fina läsare! Jag har inte hunnit blogga i helgen för jag har haft masa anat som jag har gjort, Övernättning i stallet som jag skulle fixa och den blev lyckad tillslut vilket var bra, förutom att Karro och jag tog med alla helium balonger in på toan och andades in all helium så vi pratade jätttekonstigt vilket var kul. Sen kollade vi på Kenny Starfigther! Och jag skämtar inte den var as bara så se den nu! Jag har värkligen kollat på jättemycket filmer i helgen, lite var för att jag var hemma i fredags för det inte var någon skola men jag såg:
Burlescque
MeanGirls2
Prom night
I rymden finns inga kännslor
Eat, pray and love
Kenny Starfigther
Och
Alice i underlandet
Alla var jättebra och ni borde se alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback