Fick iallafall vara inne då?

haha min mamma har glömt bort att stänga av min facebook så kan logga in nuu fast jag skulle plugga svenska..
Idag var det en helt vanligt tråkig dag fick min DETENTION för att issa och linnea hade skrivit typ i engelska rummet att jag typ tyckte en lärare va söt och så så jag sprang upp och linnea jaga mig och då skrek vår mentor Ms Oj Linnea men vi fortsatte att springa och sen sprang iväg från henne för vi typ blev rädda?
Sen så kom hon ut och vi började krypa på golvet HAHA och sprang mot toan och var där en stund tills via gick fram till 9or och 6or och ställde oss bakom dom men sen orkade jag tn mer och hon va skit sur så fick prata med henne och hon bah nu har jag väntat här i 15 minuter det är fånigt och sa att vi skolka och så...
Så fick ett brev hem men föreldrarna blev nt så sura:)


nuu facebook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback