DETENTION!!

kom hem vid 16:30 tiden för jag var på detention...
Vi hade Mr gramej och jag och linnea prata typ helatiden så han sa att jag fick flytta mig...
det var så jäkla tråkigt man var tvungen att skriva vad man gjorde för nått fel och vad man gjorde men jag skrev knappt nått:S
Vi slutade klockan 13:00 och detention började inte förren 15:00 så jag och linnea stack till Täby där vi träffa sean banan!! haha vi var med när han filma:)
Sen så stack vi hem till mig för att leta efter min nyckel men vi hitta nt den och valde att åka tbx till skolan...
detention söööögg verkligen så jäävla tråkigt-.-


Sean banan!!

Kommentarer
Postat av: Leanderlinnea

I love this page.

2011-08-03 @ 16:27:33
URL: http://leanderlinnea.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback