Bättre sent än aldrig

Jag har ju inte bloggat på ett tag men det har som vanlit varit för att jag inte har haft tid, och det är jag jättelessen för men jag ska försöka bättra mig! som ni ser så ser ju våram blogg lite rolig ut men det är för att jag holler på att fixa designen och jag hoppas att det komer att bli snyggt. Tack Tove och Issa för hjälpen!
i lördags så sov jag hos min kompis Emma, vi hade inte sets på jätte länge så det var jätte kul, vi satt uppe länge och bara prata och drack te, mysigt vare här! sen på morgonen så hade jag dersyr tävling, så vi fick gå upp lite tidigarare än vad vi ientligen hade velat men jag var så hungrig så det var ändå ganska skönt att gå upp och äta en god frukost med cocco pops och rostat bröd och oboy! jag tror att det kanske kommer upp en blid på mignär jag tävlade men jag vet inte om den e så fin men det var den ända jag hade. Det kommer kanske en blidd på min skötar häst som heter Mariska.


Jag och Valentino
Den andra bilden fungka inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback