Alla hjärtansdag

HAr nt kunnat blogga för att nån har försökt ändra vårat lösenord på bloggen...
Idag hade jag spanska prov tyckte att det va skit enkelt men sen så fíck jag se vg mvg delen och jag fattade inget men nu skiter jag i det-.-
Idag fick jag en present av en viss person och det stod Du <3 Jag och emil ville så gärna veta vem det va hahaha På engelska var jag nära en behavior för att jag sprang runt i klassrummet och hade tagit ludwigs elefant hahaha.
Och sen på mattelektionen skulle jag ut från toan men jag prata istället med jakob så min lärare fick typ damp och börja skrika på mig men det enda jag tänkte på var hans andedräkt uussh....
Och idag fick jag även en present av jakob toalettpapper TACK! och du ska få in lever jakob vänta bara..
Nu ska jag plugga matte imorrn kanse jag sticker till pappa<3


Ha en bra alla hjärtansdag alla puss<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback