Jag lever livet

Är framme nu eller för ett tag sen egentligen nu sitter jag i bilen påväg mot dalarö ska vara där i två dagar? sova i båten leka, sola, bada och chilla haha leka. Min facebook funkar inte från mobilen besviken men ska ta och messa alla nu och ta en massa bilder på min båt och dalarö men tänker inte lägga ut alla bilder på vad jag fick i födelsedag, resorna och sånt förren jag byter till devote eller myshowroom tror att det är bäst att jag byter tröttnar på blogg.se men det ska fixas snart. Har tydligen fullt upp denna veckan ska var bort nu i två dagar träffa stina på onsdag och tydligen Tove, Linnea, Issa och Helena på torsdag? roligt saknar cheyerna mycket. Min hamster är säkert död just nu man vet aldrig vad min pappa ger honom får hoppas att han lever.

Är inte så mycket sol just nu och inte jättevarmt heller men imorrn är det bra väder får sola och bada hela dagen då och få tillbaka lite färg. ska även spela golf jag vet många blir chockad när dom får reda på att jag spelar golf men jag är fett grym har min kusin som har handikapp 9 så det är grymt! Snart börjar även skola börjar den 22 men nu ska jag inte tänka på det ska leva livet puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback