What remains is future

Har precis borstat tänderna och tvättat bort mitt smink..
jag är verkligen sååå hääär lat jag orkade knappt tvätta bort mitt smink fast vill ju inte ha finnar så..
Just nu chattar jag med Lily på facebook några killar på skype och smsar med några från sollentuna vilket roligt liv man har..
Har pluggat lite spanska imorrn kommer jag inte kunna vara med nån för jag har sjjukt mycket jag måste göra så ska bara vara hemma och plugga nog..
börjar bli lite trött nu måste jag verkligen skärpa mig klockan är bara 22.30 seriööst vad är det med mig?
aja ska läsa och plugga lite spanska sen typ lägga mig?
ska nog vakna ganska tidigt för att plugga kyss


Noo make up kill me... <3
har tänk om jag skulle kunna gå utan smink en dag ibland pallar jag verkligen inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback