Watch me dance around the floor

Sitter och pratar med pappa i telefonen och imorrn ska jag till dalar ö för att tvätta min båt..
Ska åka ditt tidigt på morgonen för att få det gjort..
Just nu tittar familjen på skräckfilm vill också kolla men tänkte först att jag skulle blogga en snabbis..
Imorrn kanse jag ska hitta på nått med någon ska ta och ringa folk..
det här ska jag göra den vecka:

Måndag: åka till dalar ö och tvätta båten och vara med kompis om det går..
Tisdag: Kanse vara med linnea åka in till stan ska ta och smsa henne..
Onsdag: Vara med Lily och Helena och sticka till Kista
Torsdag: Vara med Ellen och Elsa efter det plugga lite..
Fredag: Ska följa med syrran när hon klipper sig i stan;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback