Waaaka Waaka

Jupp nu ska jag blogga lite grann just nu tittar jag på tv men det gör inte något speciellt roligt..
Tror nog att jag ska in till duschen strax för att jag kommer inte kunna vakna tidigt imorrn för att duscha..
Imorrn börjar jag 8:00 min tidigaste dag sorligt nog men slutar ju 13:00 och sen är det påsklov härligt härligt..
Satt nyss och chatta Helena i nån timme äälskar verkligen den cheyen nu speciellt..
Sitter även och väntar på mina saker har ju köpt lite saker online men när kommer dom?
Imorrn efter skolan ska jag och pappa åka till IKEA han slutar tidigare fööör min skull som alltid:)
hade tänkt att jag skulle stanna en stund i skolan lixom för att vara med mina kompisar nån stund aja jag tror att jag måste duscha nu verkligen puss


Kommentarer
Postat av: Lily

2011-04-14 @ 21:54:54
URL: http://lil
Postat av: Lily

Waka wakaaa. Love uu <333!

2011-04-14 @ 21:55:46
URL: http://lilysdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback