This is my lucky day or what?

Tänkte att jag skulle blogga en snabbis har verkligen lust att köpa lite nya saker men har inte tillräckligt med pengar och pallar verkligen inte att gå ut just nu enda till stan..
Hade tänkt att köpa nått fint innan jag börjar skolan så jag kan ha på mig det har börjat rensat lite har tagit ut massor av sommar kläder häärligt..
Ska försöka samla in lite mer pengar så jag kan köpa lite saker jag vill ha..
På torsdag eller fredag ska jag nog sticka till Täby nån sekund för att köpa mitt linne men vilket tycker ni jag ska köpa?



vilket ska man ta:o?


Kommentarer
Postat av: elsa

tycker 5an:)<33

2011-04-20 @ 15:52:28
URL: http://elsaaudelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback