Territory

Pappa kom hem från begravningen för en stund sen och snart ska vi se på en film som heter Territory den verkar va ganska så grymm..
Just nu chattar jag med debbi måste igentligen plugga spanska men det får göras senare väl..
Imorrn är det söndag ska hem till mamma då men innan kanse jag ska på middag i stan med kusinerna
fast har så mycke att göra så kan inte bestämma mig läxor kommer alltid förre allt nästan iallafall..


undra om det är bra den typ handlar om en idyllisk flodtur i den australiska vildmarken förvandlas till en mardröm då någonting plötsligt sänker båten med våldsam kraft. En jättelik krokodil skymtar medan de överlevande turisterna lyckas ta sig till land på en ö mitt i floden. Men de är långt från säkra - snart går solen ned och tidvattnet börjar sakta stiga. Förr eller senare måste de simma i land...


Kommentarer
Postat av: Sandra nillper

Hej, gå gärna in på min blogg och ha en chans att vinna en ring hoppas jag inte stör



kram Sandra

2011-04-02 @ 21:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback