SHOPPAT!!!

På engelska lektionen valde jag och linnea att vi skulle sticka till täby för att äta nått gott så vi stack till skåpet för vi behövde titta är bussen gick på linneas iphonee..
men då kom mr Halid lång historia iallafall linnea fick behavior men vi tog bort den ahhahahhaa:DD
sen på lunchen stack vi till donken och när vi gick av träffa vi ariya;DD
Efter skolan stack jag och Linnea till Täby vi gick först in till JC där vi köpte nästan samma tröja fast min hade spets på sidan och det hade inte linneas..
sen så stack vi till ginatricot ville ju köpa den dära spet tröjan den fanns i rosa och va osäker om jag skulle köpa den men gjorde inte det:(
sen så ville jag köpa massor av annat men kunde ju inte för jag hade inte pengar kvar..
en bild på tröjan det är en magtröja typ den är mycket snyggare i verkligheten min kamer suuger


som jag sa mycket snyggare i verkligheten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback