Shoppat och klart

är hemma nu efter en lång dag fast hade skit roligt med min pappa iallafall..
Har shoppat lite grann typ fanns massor av saker man ville ha men vissa saker kan man ju inte köpa är fett sur ska bara säga att i bikbok fanns det inte ett skit och det va skit lång kö så ska köpa alla mina fina linnen på bikbok i täby:)
Imorrn är det en skit bra dag börjar ju 9.45 bättre kan det inte bli men min senaste buss går 8.42 fett sur man är för det men nu skiter jag i det..
Snart ska jag titta på desperate housewives och håller på att tänka om jag ska duscha idag för jag kanse inte orkar imorrn aja nu ska jag inte tänka mer puss











Det mesta kommer från esprit och ginatricot..
lägger upp mer bilder senare just nu orkar jag inte ladda upp mer-.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback