P-Å-S-K-L-O-V

JAAAAAA äntligen påsklov överlycklig är jag just nu..
Idag efter skolan var jag en stund med Helena och Adrian sen så ringde min papoa mig och sa att han va vid min skola så vi skulle träffas hemma.
Just nu väntar jag på han sen så ska vi sticka till IKEA mysigt mysigt haha nee skoja bara..
Min dag var helt okej hade ganska flummigt på spanska lektionen jag och linnea hade gjort loppor på spanska lektionen och skrivit massor av pinsamma saker man skulle göra och säga mot vår lärare sen så såg min lärare det och tog mina två loppor..
Efter lektionen så sa hon att hon skulle ge den till våra mentor blev skit sur då vi skulle säkert fått massor av skäll men sen ändra hon sig och sa att vi fick tibx dom när vi går ut i 9an? seriööst 9an flera år kvar..
aja vi typ gjorde massor av pinsamma saker och till slut dampa hon på oss och alla i parell klassen typ kolla på oss helatiden aja nu ska jag sticka ut puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback