Life is nothing without friendship

Kom hem för ganska längesen men min internet funka inte i flera timmar fick damp för jag klarar mig inte utan facebook och bloggen..
Nu är jag hemma hos pappa ska inte göra så mycket min syrra sitter och gymmar i vårt gym har ett ganska stort typ hälften av vårt hus är av gym saker fast vi har inte använt det på flera veckor:/
har shoppat massor idag och är fett glad just nu typ inga läxor kvar? och snart är det påsklov!!
imoorrn kmr min privat lärare hem till mig inga kommentarer om det..
aja när pappa kmr hem ska jag fråga om pengar behöver lite fast jag får månadspeng men den tar slut så snabbt.
är fett ledsen pappa ska nog sälja sin bil jag som äälskar den så mycket och vi har bara haft den nått år..

Typ en sån fast störrre....<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback