..... in the air..

Har ätit nyss och nu ska jag börja plugga igen..
vem pluggar lixom på en fredagskväll utom jag?-.- är typ snart färdig med science måste göra lite små ändringar och så men sen är jag färdig..
Idag blir det mys och film har inte riktigt valt vilken film men ska nog sticka till ica dragonen för att hyra nån roligt film.. snart måste jag även städa min hamster bur vilken jobb men får se om det blir av orkar inte riktigt av:/
hoppas att ni får ett bättre fredagskväll en jag<3


+

=

PERFEKT
har redan shortsen nu sparar jag pengar till linnet;D


Kommentarer
Postat av: Vemundklara

This site is professional and to the point.

2012-06-19 @ 13:35:40
URL: http://vemundklara.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback