I will always remember

Just nu chattar jag med några och smsar med en som är skyldig mig pengar fast vi bor ganska långt ifrån varandra så svårt att få tillbaka mina pengar:/
Ska baka muffins idag så får skicka syrran till ica dragonen för att köpa lite saker..
medans ska jag nu ut till solen med min hamster och läsa lite tidningar och en bok jag måste läsa ut..
sommaren är äntligen påväg äälskar sommar och det är typ bara 8 veckor kvar tills jag åker till turkiet läängtar verkligen sååå mycket efter det..
Imorrn sticker jag till stan med linnea fast mitt lokalsinne suuger så hoppas linnea kan hitta till allt:)


mitt hår blir ljusare i solen tror att jag måste färga mitt hår:/ jag utan smink är tummer ner..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback