I will always be here for you

Nu äär jag äntligen hemma hade skrivit och spara inte hatar verkligen när det blir så-.-
aja jag och pappa åt på ett bra ställe sen så ville pappa så gärna ha kaffe så vi stack till donken och där möte jag en person som jag verkligen inte ville träffa..
Efter det stack vi hem där vi mötte en annan från min skola som jag inte heller ville träffa och hennes mamma börja prata med min pappa snacka om jobigt-.-
Just nu ska jag bara vila mig och kolla på film känner mig lite sjuk hostar jättemycket så diss för det..
Imorrn ska jag vara med Louise som kommer tillbaka från London men nu vet jaginte riktigt om jag kan vara med henne.. ska även göra lite saker med pappa och kanse hälsa på kusinerna om dom kan..<3


vill så gärna ah den här men kostar ju 300 kr och jag är pank:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback