I just got money and is rich for a while

Rubriken säger allt fick mer pengar av mamma fick 300 kr för att jag skulle skoppa med mina vänner:)
helt enkelt räcker inte min månadspeng och nu börjar mamma tänka att om jag ska få pengar om jag typ städar..
Just nu pluggar jag med syrran roligt liv man har det är ju lov..
På onsdag ska jag träffa Helena och Lily kanse om Lily hittar rätt och har skit mycket jag måste köpa så det är ju perfekt för mig iallafall..
Imoorrn ska jag ju åka in till stan med linnea för att filma och ser verkligen inte emot det:/
fast kommer ju ha det kul med linnea men palla prata om fakta och annat..
nu ska jag iallafall plugga vidare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback