I can’t see you, but I know you’re there

feett kul man kan ha det har ätit middag gjorde egen pizza muums men råka brännnaaa det lite säääger vi bara lite.. Just nu chattar jag med en och Helena samtidigt jag städar köket, en sak jag vägrar att göra är att diska typ har typ aldrig gjort det i hela mitt liv bara en gång i skolan.
Just det har glömmdee att berätta imorrn åker jag kan inte sääga vart men låångt bort från sverige och kommer hem vid typ måndag? och sen kanse jag ska vara ledig pågrund av en sak ska till doktorn och testa om jag har en sjukdom eftersom jag tidigare haft probelm med hjärtat får hoppas på det bäästa väl men ska städa vidare puss


snart blir det one tree hill för mig;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback