GRYYMM DAAG!

idag var en rolig dag för mig iallafall..
på so lektionen logga jag in på facebook men nån hade varit inne på min klockan 1 på kvällen i nacka och ändrat mitt lösenord men jag ändra tbx..
sen så efter skolan vi sluta 1 var tove linnea och jag jääätte flummiga jag typ mosa in mig i mitt skåp och sätter mig på en sax det gjorde ont i röven:/
och då kommer robin och öppnar sitt skåp så den täcker mig och försöker låsa skåpet som jag sitter i..
Sen så går vi typ mot datasalen där alla i 7b är och tar massor av roliga bilder via camwow hihi..
Sen kmr massor av lärare och babblar om mobilen..
Sen skulle jag och linnea mot bussen men vi missar den så vi går till cafet och köper cookie sen kommer alla i 7b och börjar mobba sönder mig:/
sen när dom har engelsk lektion 7b kommer debbi ut och linnea och debbi försöker ta mitt tuggummi så jag börjar skrika och en lärare blev skit sur..
Sen går gustaf, alex och david in och då tar vi deras platser och david typ tog nått på mitt ben och jag tyckte det gjorde skit ont och vi börjar prata om porr sidor och sånt hhaaha och typ massor av annat orkar inte berätta..
gör ett till inlägg uppe...<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback