fortsätter skriva

skriver fortsättning här..
Sen typ linnea gick in i en dörr och alla i 9an typ glodde på henne HAHHAA så jäävla kul den dära jonathan linnea typ skämdes söönder verkligen..
Sen typ orkar vi inte av med alex, gustaf och david så vi typ sticker mot bussen och vi märkte inte att två killar i 8an gick efter oss och vi båda typ känner dom och vi visste inte så vi typ gjorde massor av pinsamma saker:3
Sen i Täby centrum köpte jag en tröja på bikbok bilder kommer sen och linnea köpte oxå sen stack vi och köpte fanta den dära wildberries trodde den skulle vara jätte äcklig med den var god lita på linnea:DD

haha just det det är ju första april så lura robin att jag skulle flytta och byta skola till sollentuna så nu ska jag få mina pengar imorrn för jag har ju hans nummer nu men får väl dom på mådag istället:/


Hemma äntligen säger jag bara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback