dreams will always come true

Har inte bloggat för hade ingen lust men nu mår jag bättre..
Idag var skolan helt okej tycker jag iallafall..
Jag och Linnea hade det kul tillsammans sen så fick jag vg+ på matteprovet är ganska nöjd faktsikt..
Efter skolan typ dampa jag och Linnea på vår mattelärare han avr helt cp seriööst typ gjorde lite saker som jag och linnea störde oss på och på lunchrasten stack vi till ICA och köpte tuggummi:DD
Sen efter skolan gick jag och linnea lite runt i skolan för vi typ missa bussen:/
aja vi hann iallafall med nästa buss tur nog..
Just nu pluggar jag science stör mig på det för typ fattar inget men jag är alltid seg så..
Imorrn kanse jag ska på matteturtorial med Linnea eller så går jag till matteturtorial som vanligt vi går alltid på det sen typ i 6an(:
Skulle ladda upp bilder från igår men min mobil cpar sig så det går inte riktigt men lovar att jag ska göra så snabbt som möjligt..


Dricker te just nu8 men är mer sugen på en varm chai:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback