vrf äe allt så jobbig?

Äntligen äe det fredag då kan jag tänka över har så mkt i mina tankar just nu...
Just nu mår jag nt bra äe förkyld och har på mig en tjock tjock jacka fast jag äe hemma..
det känns så skönt att det äe fredag då behöver man nt oroa sig vad som kmr att hända i skolan och inga jäävla läxor har så svåra val att göra just nu så jag kmr nt att blogga på helgen.
Jag saknar dig så mkt saga utan dig så fattas det en bit av mig och jag kunde prata med dig om vad som helst just nu vill bara åka till Texas för att träffa dig..
Du var alltid där för mig när jag hade jobbigt och jag ångra så jävla mkt att jag bytte skola och nu har vi nt träffats på skiit länge och vi kmr nt att kunna träffas på några år..
Vill bara säga att jag älskar dig så jävla mycket och att jag finns för dig vad som en händer baby<333/Mooa



Hatar när man har svåra val att göra älskar dig fiinaste<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback