SNÖBOLLSKRIG, KVARSITTNING, FN, THAILAND OCH TACOS! :D

Heeej!! :D
Furs förlåt för att jag inte har bloggat nogot, och Moa har tjatat jätte mycket på mig att jag ska blogga och, bättre sent än aldrig:D
Jag är Linnea och jag är Frun i den här bloggen och Moa är Mannen! :P

Idag har jag varit i skolan och vi hade FN dag och det var såååå tråkigt men det var skönt att slippa lektion:) vi var inne i academy och våran mentor skulle prata om vad FN var och jag och Moa lyssnade inte så Moa fick gå ut och jag fick sätta mig längst framm, och sedan kröp jag ner på golvet och han märkte dt och fick DAAMP. sen hade vi en vanlig lektion men det var bara svenska så det var inte så jobbigt. Och efter dt så sa jag hejdå, eftersom jag åker till THAILAND på söndag och kommer hem 5 November så jag är ungeför bortta i 2 veckor :D:D:D det ska bli såå sjukt kuuul!! :P
vi hade snö bollskrig idag oxå, jag mulade ludvig o Elliot i 7b såå jag var ju inte lite blöt sen, Tove o Issa följde med mig till täby c och sen åkte dom hem och jag begedde mig till detention "Kvarsissning" oxå idag och det var ja inte lika kul :/ men jag får ju skylla mig själv för att jag var där. sen åkte jag till täby c med ludvig och sen tog jag bussen hem :) och nu står jag och min syster Elin och lagar mat:) det blir tacos!!! :D hoppas det blir gott:) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback