Trött som in i helvete!!!

Jag är nu i Bangkok, på flygplattsen vi har varit här i 1 timme! det är sååå sjuuukt varmt.
vi började med att åka från arlanda kl:19.00 och var framme i köpenhamn kl:20.00 sen var det bara den långa resan kvar! plante från köpenhamn åkte kl:22.52 vi var framme i Bangkok här lokal tid, så tiden här  och det är ju 6 timmars skillnad var vi framme kl:14.00! vi satt på planet i 10 timmar! me ndet var inte så jobbigt för man hade film och musik och man kunde gå. sen var det ju mat oxå, mat på plan är ju inte så himla god så jag har inte ätit så mycket men det är okej :) jag har sovit på planet men jag är ändå såå sjukt trött! vi har lixom hållit på och flygit och gott i ca 12 timmar! men vi är ju inte klara än för vi är bara i bangkok och vi ska till Kho chang och dit ska vi ta furst ett litet propeller plan som går kl:17.05, sen bil, sen färja, sen bil igen! men det kommer bara ta ca 3 timmar då ska jag bada !!!! :D i det varma turkosa vattnet :D känner avensjuka! :p
vi bor på ett ställe som heter The Dewa, det är jätte fint där :) eller jag haar ju bara sätt det på bild men då var det fint! :D:D
vi kommer att vara på Kho chang i 7 dagar och i Bangkok 5 dagar tror jag ;D det är 35 grader här och lite muligt för den som vill veta :P
nu är kl:16.25 :) 
jag saknar alla jätte mycket! PUSS / Linnéa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback