Tröött?

äe nt trött men måste lägga mig om jag ska kunna vakna 3 på morgonen imorrn-.-
har precis gjort en lista där det dtår vad pappa ska köpa till mig det äe väl det vanliga canada goose jacka elr vantar, UGG MÅSTE HAAA, converse , tröjor och massor av annat..
idag missar man linnea igen då loggade in en timme efter att hon hade loggat ut skulle strunta i att handla
ock ist va inne på fb men det äe försent nuu-.-
men nu ska jag lägga mig fast jag kmr nt kunna sova natti natti på er<3333

lite bilder på vad jag vill ha<333


















Vill haa så gäärna får se om pappii kan köpa<333

Kommentarer
Postat av: Annie bohman §

eru fjortis eller?? alla grejorna är ute gmn ;)<3

2010-12-10 @ 15:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback