Tråkigt måste lägga mig igentligen

HAHHA som jag sa så måste jag lägga mig för jag ska upp tidigt och lämmna min pappii men äe nt trött
så tänker göra färdigt svenskan-.-
som ni kanse nt vet så har jag 2 behaviors en till så blir det detention tror ni att jag klara mig till sommarlovet med 2???
Just det glömde att säga min mamma fick ett brev av mr cashman där det ståg att jag hade skolkat men det gjorde jag nt jag sprang bara ut i några sekunder för att slå kevin kan blev skit arg på mig för att jag nt sa till han att jag skulle ¨gå ut så jag fick skolk-.-
sen i fredags så hade jag och linnea lite skojs vi kröp på golvet och var lite flummiga bara liite och då fick han damp så linnea fick sätta sig längre fram och jag fick gå ut ur klassrummet det var lite kul faktiskt<33
sen idag så tafffsade helena lite på gustav och då sa han till en lärare att vi taffffsade på han och det hade jag nt gjort så då råka jag säga att han tafffsade på oss och det blev bara värre jag började skratta och läraren bah det är äe inget att skoja om ni kan hammna för sexuella trakasserier och hammna hos rektorn fan vad jag garva sen gick jag fram för att krama julia då dampa läraren han bah VI HAR NT PRATAT FÄRDIG KOM TBX
fan jag blev lite rädd assöö men nu måste jag gå ska PLUUGA jag äe en riktig plugghäst
och fuck jag fick G minus minus visste nt att det fanns nått som hette minus minus men jag klara mig iallafall tur jag har men puss på er alla<3333

Kommentarer
Postat av: Helena

HAHAHAH, JAG TAFSADE ? Vare inte nåra mer ? <333333333

2010-10-26 @ 19:07:54
URL: http://onormalaungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback