Niklas, Gustaf,Linnea o jag

Glömmde att skriva vad som hade hänt idag..
Linnea och gustaf har tydligen nått på g för dom skulle åka till täby tsm idag men det jag nt
visste var att niklas och patrick också skulle med..
När våran mattelektion började så slutade 7b men jag trodde att Gustaf hade och  glömmt bort att han skulle vara med linnea men det hade han tydligen nt han , Niklas och Patrick var ute och spelade fotboll jag gick förbi då och då och sen såg jag Hielke men han stack blev så ledsen när han gick:((
men efter skolan så gick jag linnea , niklas o gustaf till täby och dom gick till donken för att käka så jag och linnea följde med men när dom gick för att köpa så träffade vi debbi och ylva så dom tog deras platser man kunde se att dom var lite arga men nu orkar nt jag skriva mer om dom puuss..<33
sportday fiina linnea<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback