Jag och min kära syser

15:18 Sofia: 
moa, asså va ska ja baka? kladdkaka och vadå?
15:18 Moa: 
ääee BAJS
KORVAR
BRUNA
15:19 Sofia: 
såå jävla omoget!
15:19 Moa:
hhahah jag föddes så:)

15:20 Sofia:
japp
:(:(


15:21 Moa:
hahhaa du föddes osmart
15:21 Sofia: 
hahah, igbarn
xD
15:21 Moa: 
nee MVG fick jag på idrotten tralalala
:D:D
där har du inget att säga VAVAVA!!
15:24 Sofia: 
ja orkar nt
asså palla moa
Asså jag och linnea är såå stolta för vårt MVG igår på gympan jag och linnea fick G- förra gången på gympan så vi skulle satsa skit mycket nästa lektion om vi klarade planka i två minuter så skulle vi få MVG som tur klarade vi det men sen dog vi...
Felix kom till oss hela tiden och skrek snabbare det är bara 3o sekunder kvar seriöst jag vill döda han han var såå jävla jobbig han och hans kompis men han räddade mig från kevin så jävla tur..
men nu måste jag seriöst sluta blogga har nt gjort ett skit och vi har fullt med läxor<333//moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback