JAG KLARA MIG?

Idag kom jag 34 minuter försent till skolan.
Som tur fick jag nt detention för jag var så duktig och gick in på schoolsoft och skrev att jag skulle vara bort från lektionen.
idag på spanskan kom kevin fram och sa jag vet vad du gjorde igår exakt när jag skulle säga vad så sprutade han vatten på mig blir så jävla sur på han-.-
efter skolan så stack alla hem men det gjorde nt jag för jag behövde prata med niklas blir så jävla arg på alla
som säger s***** med n..... jag tänker nt göra det så sluta!!!
men det gick nt så bra att prata med han istället så hade jag ett litet vattenkrig med kevin haha jag vann:)
jag Marianne , Jakob , David p , Daniel , Christian , Malte , Ludwig och Kristoffer gick runt tsm i täby centrum och vi träffade H.... Patricks flickvänn HAHHA men vi bara gick vidare nu ska jag läsa Lily, Olivia och helenas BLÖGG PUSS PÅ ER ALLA<333.
//MOA


KMR ATT SAKNA DIG BEA HEJDÅ TILL FIINA BEA som ska börja på vittra<333
 bjuder på bilden<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback