fullt upp

Idag har jag haft fullt upp först åkte jag till täby med linnea innan hon skulle åka
till Thailand sen när jag kom hem åt jag lunch sen åkte jag till min tennis direkt efter tennisen så
åkte jag och pappa till en begravning kulkul??
Efter det åkte vi till solna centrum där köpte pappa lite smycken till hans syrras barn
sen åt vi på sandy och pappa drack latte och jag drack varmchoklad mumsmums.
sen stack jag och pappa till max och jag köpte en lyxmilkshake såå good och pappa drack kaffe igen-.-
men nu äe jag äntligen hemma ska pluugaplugga-.-
försökte att lägga ut blider men det står felaktig blidformat vet nån hur man fixar???
puss/moa

Kommentarer
Postat av: Ellen

gumman när ska vi träffas jag vet att vi träffas för nån dag sen men börjar att sakna dig baby finns alltid här för dig<33

2010-10-24 @ 22:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback