Fullt upp i helgen kmr nt kunna blögga

nästan vecka har jag fullt upp så jag kmr nt att blogga så mkt<33

Måndag: måste jobba svenska har läxa

tisdag: Ska ringa söötaste Emma som äe i London<33

onsdag: JOBBA JOBBA sciene har lab report-.-

torsdag: träffa Elin kanse  har nt träffat henne på flera år känns det som

fredag: BIO med syrran jippie:)<333

Lördag: träffa Ellen, Amanda , Elsa och Saga och sticka till kista förlåt att jag nt har svarat när ni ringde<33

som ni ser har jag fullt upp den här veckan men det har jag alltid och istället blöögar min fru fast hon äe så lat så jag vet nt om hon kmr att göra det<333



och Linnea på väg till Olivias fest                                                                                                svampen som aldrig kom fram:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback