fredag imorrn

känner mig så trött ska duscha sen ska jag lägga mig imorgon börjar vi åtta-.-
då måste vakna tidigt för att fixa mig..
Idag hade vi lab report och sen hade vi engelska prov det va svårt och jag tror att jag faila men vi får hoppas på det bästa...
Äe det bara jag som tycker att tiden går fort snart e det fredag sen äe det helg redan...
På söndag åker Linnea fru till Thailand tur för henne som slipper skolan men jag kmr att sakna dig mest<33
som tove säger: What happens in Thailand stays in Thailand<333

Här e en lite QUIZ som jag har tagit från Ellen<33

vad är klockan just nu?: den är 19.47

är du tsm med nån just nu?: jaaa det är jag

hur länge har ni varit tsm?: i 3 veckor snart^^

är du kär i nån just nu?: kär och kär vad mer kan jag säga

vem är du kär i?: Det ni^^

vad har du på dig just nu?: ett linne och mjukisss

vad gillar du mest data elr tv?: hmmm svårt val men data tror jag:)

vad har du för nån mobil?: har en LG prada

vilken färg är din mobil?: den är svart trååkig-.-

har du nått djur?: JAAA!! har en hamster HULKEN love you<333

har du haft nått djur?: jag har haft två hamstrar hanna och hampus men nu har jag hulken^^

hur dog dom?: HAHA? hanna dog bara och hampus hade tumöör:(

vad gör du just nu?: Jag blööggar och äe inne på facebook men ska duscha snart-.-

vad ska du göra imorgon?: Jag ska hem till Linnea och ha FIESTA!!!


Det var allt för idag ingen bild ser helt drogad ut just nu men puss på er alla<333/mooa










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback