....

jaha har fått skit mkt hjälp av tove och kristoffer TACK SÅÅÅ MKT<333
Chattar med gustaf, linnea, bunny, david , kristoffer och lite mer på fb just nu hatar jag allt linnea berättade
en sak som hon nt fick till en person och nu äe han lite arg det äe nt så att jag äe arg på linnea utan att jag stör mig på allt just nu och ville verkligen nt att hon skulle säga det till den personen hur ska jag nu kunna träffa niklas??
jag tror att jag får undvika han imorrn det blir någ bättre så:/<333
men nu måste jag jobba science har nt gjort ett skit och har engelska prov imorrn och har nt gjort nått av det heller måste på science turtorial får vakna extra tidigt-.- men puss på alla måste jobba nu<333/mooa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback