Äntligen

nu har äntligen frun bloggat för första gången har tjatat på henne flera gånger:)<33
förlåt för jag nt har lagt upp bilder men ska göra det så fort som möjligt har lite brist på bilder..
som frun sa idag satt jag och linnea och kröp på golvet och var lite flummiga så han flyttade linnea fram och
jag fick gå ut ur klassrummet för att jag pratade för mkt..
jag var ute i 10 minuter ca sen fick jag komma in men fick nt sitta bredvid frun men aja sen tog jag upp
9 bord på 10 minuter utan att han såg han tjatade hela tiden sluta flytta dig blabla bla sen sa alla att jag
skulle få detention men det fick jag nt tralallala tur jag hade...
efter att vi hade slutat så gick jag lily o sabah upp till bibblan där träffa vi 7b och jag hatar julius som hela jävla tiden säger att jag ska gå fram till niklas o pussa han ge dig julius..
och om jag nt s****** med niklas förren tisdag så kmr han att spamma mig på fb lycka till julius har jag bara
att säga-.-
skit va det äe många som börjar bli tsm nu för tiden patrick o hanna marianne o mattias julia o julius
och såklart jag o niklas<33
imorrn har jag exakt varit tsm med niklas i 3 veckor skiit vad tiden går fort<33
men nu måste jag gå och packa för imorrrn sov gott alla fiina<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback