Skolan

jag är i skolan som ni nog kan se på rubriken. jag ska på Re-test kl 15.00 och göra om 2 prov, det ska vel inte bli så kul, men nu har jag skutit på det så länge så nu måste jag göra dt. jag är med Moa och Lilly i biblioteket och försökar plugga men det går inte så bra. senare idag så ska jag, Tove, Isabelle kanske kolla på Helenas dans uppvisning. ska bli kul för hon e jätte duktig, den börjar 18.30 så jag ska försöka hinna hem och fixa meg lite innan och sen så ska vi dra dit.
jag mpåste bara säja, gud vad kul att vi har så många som är inne på våran blogg! sen har jag ju lovat att ladda upp bilder så jag sak försöka att uppfylla det jag lova.
/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback