SÄMST DAG!!

hej alla läsare idag hade jag nt en så bra dagsom ni ser på rubriken det började med att jag fick höra av min kompis lily att 3 tjejer som jag trodde jag var vän med hade snackat skit om mig och jag säger inga namn.
Jag hade precis kramat en tjej och sen säger lily att hon hade snackat skit om mig att jag var ful och att niklas var mycket snyggare en mig asså seriöst det var nt jag som fråga chans och sen FÖR FAN du kramar mig och allt och låtsas som du nt har snackat´skit om mig och nu fattar jag vad du menade med att alla gillar niklas bara för att du är avundsjuk-.-
sen efter skolan när jag och debbi ska sticka hem kmr dom tre bitcharna fram till mig och låtasas som vi är vänner dom kramar mig och låtasa som inget det är bara så omoget......
det är jävligt jobbigt när det är många som gillar ens pojkvänn fick precis veta att lisa gillar han GARV hahah om hon läser detta hoppas nt.... men nu ska jag skita i allt har flera läxor och prov med det går nt att logga ut från fb puss på er alla<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback