QUIZ!!

DIG:
1. Hur lång är du? 160 ca:S
2. Vad vill du bli när du bli stor? venne spelar nt riktigt roll bara att jag kännar mycket:DD
3. sko storlek: 38 typ
4. Har du långt hår? Det vill ni nt veta  
5. Vilken hårfärg har du? mörk brun
6. Sminkar du dig? SÅKLART!!
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? rosa spets seexii!
10. Har du kysst någon idag? haha jaa simon via data<33

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop? SÅKLART!! 
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? BÅDA två sol klart..
3. Hur många syskon har du? en storasyster
4. Vad är det senaste du sa till din mamma?  Hejdå nyss när hon ringde..
5. Vilken mat lagade din pappa senast?  han lagar nu pasta tror jag:DD
6. Hur många ställen har du bott på? ojoj typ två?
7. Vem i din familj stör du dig mest på? MIN SYSTER-.-
8. Vilken familjemedlem är snällast?  min hamster hahahahXD
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? eehhm med min syster kommer nt ihåg haha

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? Igår(:
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Ellen baby! 
3. Har du kysst nån kompis? ojojoj många såklart;)
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? haha JJAA!  
5. Vem har du varit kompis med längst? Gilbert typ:/
6. Vem känner dig bäst?  oj många men typ gilbert elin ellen elsa rebecca amanda helle lily linnea simon johan calle anton och gustavXD
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? hmm typ 1 månad 
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? kanse det...
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar?  NEJ!! verkligen nt-.-

KLÄDER

1. Vad har du på dig nu? mjukis sätt:DD
2. Har du bytt om idag? haha såklart!
3. Favorittröja? hmm spets sexxi very sexy
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? hmm det måste jag tänka på...... 
5. Har du gett bort kläder nån gång? haha aaa...
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? nee tror nt det
7. Har du handlat kläder via internet? ALDRIG köper nt via internet
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? men ush nej töntigt
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? hahha typ massor!!
10. Vad använder du för skor? lite olika converse och mina boots

VÅGAR DU
1. Skrika åt dina föräldrar? det har jag gjort
2. Klä dig annorlunda? njja nt så mkt
3. Vara dig själv? SÅKLART hatar sånna som nt är sig själva!
4. Visa dig i bikini/badbyxor? uuu bikini
5. Fisa inför din pojk/flickvän? men nej ussh nej
6. Pierca dig? mmm vill ha navel:DD
8. Ha sex på offentlig plats? hahah deruu!
9. Vara omogen? njaa!
10. Äta småkryp?  hhaha småkryp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback