Never say Never

idag var jag tidigt i skolan med moa för att gå på extra matte, (för att vi är så smarta). men det är ändå ganska kul på extra matten för vi har på musik och man får typ prata hur mycket som helst. sen var det väll en helt vanlig dag med tråkiga lärare och tråkiga lektioner och underbara vänner. sen efter skolan så hade jag och Linn bokat platser till den nya Harry Potter filmen som var as bra! men när vi skulle hämta ut dom så hade jag inga peengar på mitt korrt. och den killen som stog i kassan sa att om vi inte fixa pengar inom 3 min så skulle våra biljetter släppas. så vi sprang till min mamma som jobbar i Täby och lånade pengar, men när vi kom dit så hade vi precis missat dom den 1 min så vi fick typ danp för vi hade sprungit som galningar i hela Täby. men han sa att han kunde fixa nya biljetter till oss så vi fick typ lika bra platser som innan så det var ju bra jag. Jag och Linn åt och pratade massor eftersom jag inte har träfffat henne på jätte länge. så vi hade massor att prata om. och jag har ju inte berättat JAG HAR FÅTT EN MACBOOK WHITE!!! jag kom hem från stallet på söndagen och då hade min pappa tagit bprt min gamla och där stog en MacBook! jag blev såklart jätteglad, och jag kan fortfarande inte fatta att jag har en! men jag har 2 om prov på Torsdag så jag har ganska mycket plugg att göra. och på torsdag kommer det bilder och vi ska försöka att göra om hedern snart men vi har inte hunnit.
/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback