mår sämst..

För varje timme händer det mer får massor av elaka brev för allt med N***** jag orkar seriöst nt mer
det är så jävla omoget att göra det P****** han gör det bara för att han tycker det är kul men jag har bara en sak att säga det är sä jävla omoget skaffa dig ett liv är trött på allt skit från dig först säger du att vi är bästisar sen hittar du på en massa skit..
HÅLLER PÅ ATT TÄNKA OM JAG SKA BYTA SKOLA för jag har alltid tänkt på det men nu är det slut är fan trött på allt ski jag få ta för nått jag nt ens har gjort-.-
och nu har jag smsat men han svarar nt vet nt seriöst vad jag ska göra på måndag.
men nu tänker jag skita i allt och göra nått kul för att slippa allt det här.
vrf handlar allt om mig äe trött på att ta allt skit och P****** seriöst du kan gå och dööö fan vad jag hatar dig jag kan nt sluta svära för du är så jävla cp ful böög dööö seriöst jag tänker nt döö så du får göra det-.-

ska börja ta mer bilder pusss<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback