HEMMA!

Jag är hemma nu och har varit det i 2 dagar, men har inte hunnit blogga. jag kunde inte blogga i Thailan heller så jag bloggar nu. men det är så här jag kommer blogga när jag känner för att blogga, och inte lixom varje dag.

Thiland var jättebra och varmt, jag har inte blivit så brun för det var precis i slutet på regnperioden :( men vi bodde på ett jätte fint hotell som hade en svart pol, jag tyckte att det var lite coolt. jag bada mycket men dom sissta dagarna så komm det masso med maneter, dom var jätte äckliga. det var en som var blå men vita prickar på och röd under! :( Bangkok var jättebra, vi var ju där med våra kompisar så det blev extra kul. dom har ju bot där i 3 eller 2 år, så dom kunde ju visa oss typ allt. det finns ett varuhus som heter MBK som är giggantiskt! där var vi och köpte massor med jeans och andra så saker :) så det blev mucket shopping och jag köppte ett par converse till Moa, som hon blev jätte glad över. hon har tjatat jätte länge på mig att jag ska köpa till henne för dom är ju så billiga där. maten är sååå god där, det spelar lixom ingen roll vad man tar på menyn, det blir alltid gott!
Det är ändå skönt att vära hemma och imorgon ska jag träfffa Moa extra tidigt i skolan för hon ska få sina converse och hon hade massa som hon skulle säga till mig.

Bilder kommer snart, min dator är lite seg på att ladda upp bilder! :D

/Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback