hejhej alla läsare:DD

idag har nt min dag varit så bra mina kompisar har typ snackat skit om mig och så men jag vet nt vrf var det för att jag var med lily?
hur som helst jag ångrar inget vad jag gjorde..
men sen när jag kom hem blev jag glad för jag fick MVG på idrotten visste att jag skulle få det för han sa till mig att jag hade gjort ett bra jobb och jag håller med har så mycket träningsvärk när jag skulle stå på händer så ramla jag på min rygg det gjorde så ont men jag var endå tvungen att göra min sak nummret alltså och sen sist skulle jag gå ner i spagat och det gjorde ont som F A N ! ! ! mina ben bara gled i sär skit snabbt fick skit ont men aja det va värt fick ju MVG:DD<3333



här en min fiina kompis lily älskar dig så mycket<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback