FRÅGESTUNDEN del 1 är nt över men ska svara på några...

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hur gåre med niklas?:
Jaa det går bara bra tycker jag.

Har ni strulat?
hmmm... jaa det har vi:P

Hur länge har ni varit tsm?
1 månad och 20 dagar exakt.

Saknar du mig?
vad mer kan jag säga jag saknar dig som F A N gumman<33

bästa minnet med mig?:
så många minnen med dig men UNG08 hade så roligt med dig bästis<3

Postat av: Debbi

är du lebb?:P
Hahhaa yeees box jag är ju gift med linnea men neeh äe ju tsm med niklas;)
 
vem e du kär i?<33
hahah niklas såklart

vilken låttext passar jag bäst till?
hmm den får jag tänka på

Postat av: Elsa

hur träffa du niklas?
hmm genom kevin tror jag och skolan såklart;)

hur blev ni tsm?
hahha det var patrick och linnea som fixa ihop oss typ:P

vad tycker du om mig?
du SÖTAAST min vän älskar dig så mycket baby<3

vilka är din närmaste kompisar?
sollentuna= du ellen amanda rebecca elin saga stina jonna louise miranda michelle johanna har jag glömmt nån?

älskar du niklas?
älskar och älskar vad mer kan jag säga.

vill du träffa mig?<33
Såklart har nt träffat dig på flera månader nuu:/

Postat av: anonym en i klassen:P

e du sams nu med niklas elr bråkar ni?
vi är sams tror jag men äe lite sur på honom fortarande

när snacka ni och hur gick det ?
vi snacka igår ( måndag ) vi snacka nt så mycket men han väntade på mig efter skolan<33

hur många grr har du varit ihop?
om det nt gills med en person flera gånger typ 15 till 20?

hur många pojkvänner har du haft ?
hahha det äe ju samma fråga;P

öm.....när va det senaste gången du fick ett sms och vad stod det och vem kom det ifrån ?
från ellen baby där det står hahah sa ju att jag skulle säga till alla älskar dig fiinaste<3

Postat av: Debbi

Hur gåre me Nicklas...:p..<3<3<3<3
det går bara bra men vi får se hur länge det håller<3

Postat av: Rebecca alhgren

hey baby!!
kan du lägga ut mera bilder på din blogg?
såklart jag kan men har bris på bilder snart kmr värsta bomben med bilder;)<3

hur många läsare har duh per dag?
olika men igår hade jag 56 besökare(Y)

rosa elr svart?
höhö rosa såklart!¨

kompisar elr pojkvänner?
kompisar går alltid förre pojkvänner<3

gillar du mig?
höhööh NEJ!!! såklart sötnos älskar dig så mycker har inget mer att säga!

Saknar du alla i sollentunna?
yeeah innebandy tjejerna såklart<33

Älsskar uu mig?
jag älskar dig som FAN

Postat av: Helena

Gjorde du slut med Niklas idag? :d (HAHA, vet, alla typ frågar det men ah)
nee det gjorde jag nt

Skulle du kunna bli tsm med Pär***? X'D
hahhaha neee men kompis?<33

Skulle du kunna bli tsm med Hie***? (:
nee tycker bara att han äe jävligt söött sötnos;)

Postat av: Amanda eriksson

hur många har du pussat (killar)?
hahaha 1000 gånger<3

hur många har du strulat med?
kanse 5 gånger

när strula du för första gången?
4 an elr 5 an va lite tidig

träffar du g****** fortfarande?
nee svarar nt på hans sms efter allt som har hänt:(

va du och g****** tsm?
mm typ 5 gånger

när ska du komma och träffa mig?
när du kan KVINNA!!<33

Postat av: Elin

först hur lärde du känna niklas?
genom kevin?

blev ni tsm på en gång efter att träffats?
nee hatade han i början men efter nått år typ?

haru bytt nummer?
yeeah;)

röker din pojkvänn för det sa ****?
hmm aa

saknar du gammla klass?
SOM F AN !!! hatar min klass typ

ÄLSKAR DU MIG MEST*??
HAHHA BABY I YOURS älskar dig som fan bästavän<333

hur många gånger har du färgat ditt hår?
typ 2 gånger

Postat av: soren

vem e snällast i klassen av killar?
typ filip för han äe så tyst:P

vem e snällat i klassen av tjejerna?
det äe så många men linnea tove issabelle helena olivia och lily typ;)

vem är fulast i klassen?
hahaha typ ****** ?

vem är snyggast i klassen?
av tjej hmm linnea?
kille om jag ska vara ärlig hmmmmmmmmmmmmm finns ingen:PP

vem är omognast av killarna?
hahha så många med ludwig duuu david p christian jakob elliot jonathan EMIL!!! och andra typ.

vem är mognast av killarna?
filip typ

vem tror du är gay i klassen?
ALLA!! HAHAH

vilken musíkstil har du?
lyssnar på allt typ;)

Postat av: Soren

av en skala 1 till 10 hur mycket gillar du kläder smink och så?
hahha förut 10 men nu typ 5?

vem e snyggast i hela skolan?
NIKLAS!!<333

vem är fulast i hela skolan?
hhahha svårt svårt:P

vad heter din favvo kompisar?
linnea lily helena olivia ellen elsa elin typ dom

vart var ditt första strul?
i skolan;)

med vem var det?
hhahaha en som heter Adam

har du rökt?
neee

är du wnb fjortis? (fast vet svaret)
äruu säker att du vet ring 118 800 hahha
men nej det är jag nt

 
Postat av: soren

vad tror du att du har för nån IQ?
äre du igen men jag har 210 med hjälp av fb hahaha!

lever din hamster?
hahaha såklart

vrf kan nt grisar och kor få barn?
hmm det har jag undrat sen 6an jaa det är en bra fråga

e du rik elr fattig?
mitten typ:)
 
SÅ det var del ett om du nt är nöjd med ditt svar skriv till mig;)
fortsätt att kommentera  utom ELLEN kommentera på FRÅGESTUNDEN NT HÄR TACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback