FRÅGESTUND 2 fortsätt att fråga;)

Postat av: en i klassen :P

haha när va din första kyss ?
hahah av en kille så var det i 3an;)

hur många har du varit ihop med?
15-20 typ
 
när va ditt första strul ?
4an elr 5an

hur många gånger har du strulat ?
haha typ 5:P

och... har du strulat med nilkar ? :D <3 haha
ah det har jag;)

Postat av: Anna fornstad

vad hände med ditt långa hår?
BORTA neh men klippte mitt hår och äe nt nöjd:/

bästa minne med mig?
sommras när du jag chrille och gustav gjorde vårt video klipp så bra asså:DD

saknar du innebandy?
hööhö såklart saknar er sollentuna tjejer<33

saknar du alla sollentunna tjejer?
hahha svara någ på det nyss

vem pussa du senast?
niklas

vem strula du med senast?
niklas igen:P

Postat av: Simon

det var längesen man såg dej träffas snart?
sååklart bror<3

varför har du nt på din fjällräven längre?
för jag vill nt och gillar den nt så mycket längre

får jag lägga ut bilder när du jag andrea anton va värsta fjortisarna
FAN skojar du NEJ!!!! fjortisar? jag tror wannabe hahha!

du vet när du hade skit långt hår och skit mycket smink fjällräven hade alla och du med ditt pannband?
ja jag kmr ihåg.

varför har du slutat med smink fjällräven och pannband?
venne jag växt upp SOM VISSA ANDRA NT HAR

saknar du nt ditt gammla duu?
njaa lite grann men annars nt

det gör jag smsa mig vet jag så trf vi:)<333
naaaw gubben då, såklart du kan smsa mig när som helst och vi kan träffas;)

Postat av: Andrea
har du slutat med fjällräven och pannband;o?
ja det har jag-.-

äru tsm med niklas;o?
mmm

när blev ni tsm;o?
för en månad och 20 dagar sen<3

går ni i samma skola;o?
yees box;)

mycket du nt har sagt till mig men jag älskar dig endå DU JAG SIMON OCH ANTON FÖRALLTID!<33
nej! sluta andrea-.-

Postat av: Miranda Michelle

okej först har du ett seriöst förhållande?
hmm venne;o

vilken är den bästa låten?
har många men gubben i lådan typ;o

grisar elr kor? hahhaa
hahha GRISAR sol klart

dagens smink?
mascara

dagen outfit?
en rosa mjukis tröja från gina med leopard mönster i luvan och jeans<3

vad tycker du om oss?
fy fan såklart mina sötnosar saknar er gammla tider asså;)

Postat av: ANTON O SIMON THE COOL ONE

vill du strula med mig?
såklart min fjortis bög;)

gillar du mig?
hahha NEJ!?!

bästa minnet med oss?
hmm svårt svårt när du skrek fjortis och hora till oss och den gammla tanten kom fram och sa att du skulle säga förlåt hahhaha så jävla kul och när vi gick på bio 12 på kvällen och vi var helt ensamma tsm och då hände det mycket:PP<33

vill du ha trekant med oss?
fy!!!!

kmr du ihåg när vi va tsm?
yeaah!!

vem gilla du mest av oss två när vi va tsm?
svårt simon va bra på att strula och anton va snäll typ:/

Postat av: Felicia hult

berätta mer hur du och niklas blev tsm?
först så sa min fru linnea till patrick niklas kompis att jag var kär i honom och hon skoja bara och då chattade patrick med niklas på skype och sa att jag gilla han o då fick jag panik och fråga om helle kunde adda niklas på skype och fråga om hans nummer och sen smsa jag honom och sa att patrick skoja då sa han
men vrf ska patrick det då då sa jag att han skoja och då sa han vad skulle hända om jag gilla dig på riktigt då sa jag men han skoja men då sa niklas men om jag sa att jag gilla dig då sa jag ja vet nt och sen fråga han chans<3

blogg elr facebook?
båda hahah?

gillar du kissie?
nja nt så mycket men tycker lite synd om henne hahah

kan du beskriva mig:P?
såklart en söt och snäll tjej som har en skit bra klästil:P

hur e din skola?
STRÄNG STRÄNG OCH MER STRÄNG har jag bara och säga

har du bra betyg?
hyfsat har 1 mvg 1 vg och resten g

Postat av: ANTON O SIMON THE COOL ONE

är du tsm medn niklas:(?
JAAA ditt MONGOBARN!!!

vi då?
du gifte dig med mig (ssimon) på dagis ha
men då får vi skilja på en gång in på fb så skiljs vi mupp;)

tänker du göra slut med niklas?
nej det cp barn-.-

är du lebb?
hur visste du;o nu sklijer vi oss för jag e lebb hahha<3

skulle du vilja ha sex men mig elr en apa?<33
APA självklart

Postat av: ANTON O SIMON THE COOL ONE
saknra du oss?
vi saknar dig<33
naaww älskar er mina fjortis bögar, såklart att jag saknar er vi träffas snart vad skulle jag göra utan mina
fjortisbögar<33


hahha anton och simon äe mina fjortis bögar hahahha måste lägga ut värsta fjortis bilderna på dom i 4an och 5an hahhahahah jag garvar sönder seriöst ni ska se på dom, det äe mina fjortis bögar ingen annans bara mina<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback