.

gud vilken skön vecka asso, ledig både i tisdads och idag! så skönt, och idag har jag bakat jättegoda kakor men dom tog lite lång tid att göra 4 timmar!! för dom skulle stå i kylen i 2 timmar  sen skulle man kavla dem sen trycka ut massa hjärtan i smeten, som pepparkakor. men nu är jag äntligen klar och dom blev facktiskt goda. men nuhar jag en jätte trevlig SO läxa framför mig så ska försöka att jobba lite på den så att min SO lärare blir lite glad, för jag har inte lämmnat in ett enda arbete eller gort nått prov i SO så jag ska försöka att lämna in den här i tid och klar. i tisdags så var jag på biblioteket och lånade 6 böcker!! även fast jag vet att jag inte kommer hina att läsa alla men det var så många bra så jag lånade alla så jag får läsa det jag hinner. men nu måste jag sätta igång men pluggandet.
/ Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback