bra dag?

juste glömde att berätta vad som hände idag först så vakna jag försent och när jag stog vid busshållsplatsen stor det en konstig gubbe som typ sjunger och dansar vi stog helt ensamma och det va kolsvart:/
och sen när vi går på bussen sitter han framför mig och typ glor på mig helatiden och sen när jag fick av bussen försökte han titta på min röv asså hatar sånna sära guubbar-.-
och sen när jag kom till skolan va jag skit trött och glömde mina nycklar hemma och jag slutade ett och kom hem 4 för att jag behövde vänta tills pappa kom hem.
och sen tappa jag min mobil och den är sönder perfekt har precis köpt den-.-
och sen innan spanska så blev jag mulad av några killar i klassen så min mascara börja rinna jätte mycket-.-
och sen efter skolan blev jag mulad igen av david kristoffer soren och emil-.-
och sen blir jag mulad igen av kevin-.-
hahah när vi va i skolan med sabah ludwig och jakob vi hade rätt kul faktiskt typ ludwig våldtog jakob tycker lite synd om han HAHHAHA!:D
men nu måste jag plugga har nt börjat hahah<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback