Biblioteks-Kuppen

Det blev varkaen bilder elr Helenas dans igår. det var lite tråkigt men jag han inte för jag var på Re-test, och sen kom min syrra och hennes kompisar till skolan för att hälsa på alla lärare och så för hon har ju slutat här nu för hon går på gymnasiet. så jag blev kvar på skolan ett tag till. sen åkte jag med dom till Täby och vi gick in på BikBok och där har dom verkligen fått in jätte mycket fina nya kläder. så jag och Elin min syster köpte 2 jätte fina tröjor bilder kommer så fort jag har laddat över dom till min nya dator. det vat oxå därför det inte kom några bilder igår för jag trodde att jag hade dom på min nya dator men det hade jag inte för dom var på en skiva som jag sen var tvungen att ladda upp på den nya datan och då orkade jag inte göra det igår för det var så sent.
lite mer av vad som hände igår, jag var ju i Täby och köpte tröjorna och sen åt vi för jag var så hungrig, vi åt på BurgerKing och det var jätte gott! jag gillar inte hamburgare igentligen men det var gott då. sen när jag och 'Elin kom hem så såg vi våra granars pappa och då kom jag och Elin på att det vore ju kul om vi åkte pulka med Elina som inte har åkt det på flera år för hon har bott i Thailand men nu har dom flyttat hem så vi fråga henne om hon ville åka och  det ville hon jättegärna så vi sprang ner till oss och tog på oss tjockis brallor och jacka och tog med pulkorna och åkte. det var jätte kul och vi välte typ 100ggr. Sen idag har jag, Tove, Isabelle och Olivia varit jätte busiga, för vi skulle sno biblioteks nyckeln och kopiera den i lera så att vi kan ha en egen nyckel för det är nästan aldrig någon i biblioteket och där  finns det jätte bra datorer. men hon  kom på oss så klart så vi fick jätte mycket skäll men det var lite tråkigt för att vi hade ju en så bra plan.
/Linnea 

Kommentarer
Postat av: the mystery clay

GILLA!

2010-11-26 @ 13:56:41
Postat av: haha !

GILLA ! haha, men synd att jag behövde gå så tidigt, vi får planera en ny plan ! Plan C ! :D <33

2010-11-26 @ 16:36:06
URL: http://wwoww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback